Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно загряване на жтд-Моето решение!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бавно загряване на жтд-Моето решение!

    След като миналата зима мръзнах като куче,тая година реших че тая няма да я бъде!Понеже работя в сервиз и миналата зима ми се наложи да ремонтирам,на едно фауве шаран печката-тип мокра!Та реших да си купя такава-речено сторено вече е при мен.Отворих я да се обслужи,свеща и беше изгоряла това онова-предстои монтиране!Интересното при тази печка е че заработва,след стартиране на двигателя при температура на въздуха около 5градуса и по-ниска!Работи до достигане на температура на охлаждащата течност 85-90градуса и се изключва!Ако имаме падане на температурата под 85градуса се запалва отново и така нататък!Та въпроса ми е колеги имам алфа 156 2.4 жтд 140 коня относно входа и изхода на парното-от двата маркуча на единия имам подгревна свещ той ли е входа?Ако може нещо схема на движението на охладителната течност!?Подготвил съм и много снимки ще ги постна след като приключа напълно с монтажа!!!

  • #2
    Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
    След като миналата зима мръзнах като куче,тая година реших че тая няма да я бъде!Понеже работя в сервиз и миналата зима ми се наложи да ремонтирам,на едно фауве шаран печката-тип мокра!Та реших да си купя такава-речено сторено вече е при мен.Отворих я да се обслужи,свеща и беше изгоряла това онова-предстои монтиране!Интересното при тази печка е че заработва,след стартиране на двигателя при температура на въздуха около 5градуса и по-ниска!Работи до достигане на температура на охлаждащата течност 85-90градуса и се изключва!Ако имаме падане на температурата под 85градуса се запалва отново и така нататък!Та въпроса ми е колеги имам алфа 156 2.4 жтд 140 коня относно входа и изхода на парното-от двата маркуча на единия имам подгревна свещ той ли е входа?Ако може нещо схема на движението на охладителната течност!?Подготвил съм и много снимки ще ги постна след като приключа напълно с монтажа!!!


    Хайде постни да видим, че да не ти се оплаквам аз. Ти си с 5 цилиндъра и обем от 2.4, представи си как е с 1.3 дизел. Вярно водата му е по малко ама зимата паля колата парното на студено та да може по бързо да загрее, стъргам стъклата 10 минути сядам в колата и хоп пускам парното- студено

    Поне почти не се потят стъклата
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

    Comment


    • #3
      Тянка иди при Шанол,той се занимава с такива печки,даже програмира контролери за тях и мисля че ще ти помогне
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        ...
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #5
          Хайде колеги утре паля печката-някой да ми каже кой от двата маркуча които отиват към парното-са вход и изход!Много е важно!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
            Хайде колеги утре паля печката-някой да ми каже кой от двата маркуча които отиват към парното-са вход и изход!Много е важно!
            Просто като бобена чорба.Маркучът,който излиза от термостата и отива към парното ти е входния.Гледам пишеш,че имаш и подгряващи свещи на антифриза.Те също са на входящия маркуч.
            Успех с кюмбето.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              От 1-ва до 5-та в "лютницата" 2-3 пъти и ето Ви го за 2-3 мин загрял мотора
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #8
                И после в сервиза...
                Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                  От 1-ва до 5-та в "лютницата" 2-3 пъти и ето Ви го за 2-3 мин загрял мотора
                  ..и ще имаш турбо ден до пладне)
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                    От 1-ва до 5-та в "лютницата" 2-3 пъти и ето Ви го за 2-3 мин загрял мотора
                    Е това някой ако го направи на моята кола, ще му откъсна главата. Това е крайно неправилно, особено на турбо мотор.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      ..и ще имаш турбо ден до пладне)
                      За един път повярвай нищо няма да му стане, виждам на Калояново за какво става въпрос, колите не се загряват и си живее турбото, а и все пак не е нещо което се чупи туко така, въпроса е системно да не правиш така! Друг е въпроса че при мен не стигне ли 90 повече от 2000 и то плавно ускорение не минавам

                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Е това някой ако го направи на моята кола, ще му откъсна главата. Това е крайно неправилно, особено на турбо мотор.
                      Крайно неправилно за всички един мотор, но Релефния се базика
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Така колеги днес сглобих печката и я запалих-ама не на колата а на мивката-е нема такава радост звука е като мини реактивен самолет!Поработи 15мин и я изклучих,утре ако остане време ще я монтирам!Много скъпи части имат тея пущини ама кефа цена няма!А утре и снимки ще има вече!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                          Така колеги днес сглобих печката и я запалих-ама не на колата а на мивката-е нема такава радост звука е като мини реактивен самолет!Поработи 15мин и я изклучих,утре ако остане време ще я монтирам!Много скъпи части имат тея пущини ама кефа цена няма!А утре и снимки ще има вече!
                          Кефи,нали?!
                          Чувал го е Дедо ви Мраз,щот е карал ЗАЗ.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Забелязвам че не само нашите дизели загряват бавно.... карам служебна Дачия Сандеро , 1.5 дизел....... да не каже ,че може би загрява и по-бавно от алфата ми...
                            Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                            Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                              Така колеги днес сглобих печката и я запалих-ама не на колата а на мивката-е нема такава радост звука е като мини реактивен самолет!Поработи 15мин и я изклучих,утре ако остане време ще я монтирам!Много скъпи части имат тея пущини ама кефа цена няма!А утре и снимки ще има вече!
                              Ще чакам с интерес. Аз от миналата зима се каня да правя нещо такова. Къде си и намерил място?
                              П.П. Сперед мен това е единственото ефективно решение особено за 2,4жтд.
                              Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 21:50.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X